Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Monday, December 05, 2005

San Francisco 10 - Arizona 17 FINAL

Inte mycket att säga egentligen, jag trodde verkligen att de skulle vinna denna match. Cardinals brukar ju vi vinna över, även om vi redan torskat en gång denna säsong mot dom. Det såg bra ut tills 9ers defense strulade till det ordentligt och lät Boldin springa rakt igenom och avgöra matchen egentligen. Hå hå ja ja, full story finns här.

Jag gick på matchen med Rob, Leoniides pojkvän som hon visst skall gifta sig med. Det är nog bra att jag kollar in honom först tror jag (som om jag skulle ha något att säga till om). Leoniide lekte med Robs mamma och pappa under dagen och det var tydligen mycket roligare än att leka med pappa. Leoniides mamma var i Vegas och påstod att hon tjändae pengar på att åka dit eller nåt sånt.

Fast han verkar frisk Leoniides kommande man. Rob vart dock en smula distraherad av cheer leaders ibörjan av matchem. Och vi är överens om att Missy inte är helt otrevlig att vila ögonen på under reklam avbrotten eller nåt. Det var kallt oxå, mycket kallt så jag blev med en tröja till. Då blev det genast varmare.

Då Michael inte var med provade jag att knata omkring på stadion och vi hittade en liten sylta som där vi kunde kolla in de andra matcherna innan 9ers matchen började. Mycket mystiska människor finns det på en 9ers match som klagar på att parkering kostar $25 i samma mening som dom undrar om Porschen kan stå säkert på parkeringen.
Det finns även en mystisk man i grön jacka som undrade vem Kevin Barlow är, och blev mycket stött när man säger: "ingen aning, vet du?". Jamen varför har du hans jersey då? "Jag hittade den i en soptunna utanför". Ironi fungerar inte på amrisar som dricker cocktails på Candlestick Park. Eller var det för att han är skadad och inte spelade denna match?

Nästa hemma match är 1:a Januari 2006, då skall Helena med. Det blir kul. Undrar om hon hinner plugga fotbollsregler under julhelgen? Och om hon oxå tycker att Missy ser trevlig ut? Det återstår att se.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

whkawMissy har ludd i naveln. mZn

9/12/05 5:20 AM

 

Post a Comment

<< Home