Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Wednesday, November 30, 2005

Fotograferna i Palo Alto

Anna och Leoniide har många saker som dom är extremt lika i, en av dessa saker verkar vara fotografering. Så många bilder som möjligt på massor av bra saker, jag tror t ex att Anna är den enda personen i världen som har slitit ut ett minneskort.


Eftersom jag är nu så snäll och lånar ut min kamera till det blonda yrvädret så fotar hon. Mycket fotas det, och många saker vet jag inte vad det är, en del saker kan man gissa medans vissa bilder är riktigt roliga och konstärliga faktiskt. Undrar om det spelar någon roll att min kamera inte säger "Smile", "Look how beautiful you are" etc som Cinderella kameran gör. Jag tror inte det. Se och njut!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home