Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Friday, November 18, 2005

Season tickets

I sann "jag saknar sport" anda så har jag anmält mig till att få säsongsbiljetter till 49ers. Mina egna biljetter som jag härskar över och ingen annan helt enkelt. Busenkelt, tills den stora depressionen kom. Michaels hustrus bror meddelade glatt att han har stått i kö sedan 1981 och fortfarande inte har några biljettter!! I någon slags dilemma undrade jag då om han inte har fått erbjudande om en ynka liten biljett och svaret var "jomenvisst, fast högst upp bakom lampan under fågelboet och väl skymd av en enorm TV". Jag tror på tur helt enkelt, vinner man inte 100000000 millioner dollar på lotto kanske man kan få tag på en skaplig biljett till 49ers?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home