Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Sunday, November 06, 2005

49ers 6 - Giants 24

Jisses, nu börjar det bli tråkigt att förlora. Trots den enorma förberedelsen, jag menar det kan ju inte förberedas mer än så här tycker jag eller så är jag bara en enkel novis:
  • St Regis i Sanfrancicso med sexig hustru
  • Inköp av en mycket sjysst kavaj på Ted Baker
  • E & O för friterad majs och en ladda-upp-för-shopping öl
  • Whiskey inköp inför tailgating på en Skott affär (if it isn't Scottish it is CRAP!)
  • Saks 5th Avenue för en uppsmikning (inte mig), och ett glas champagne till mig
  • Izzy's i Marina för middag, kan inte bli bättre när det gäller biff
  • Clift hotel för en snabb koll på en cool bar, litet för cool för oss just då tror jag
  • Swig för en bira och en drink
  • Hotellbar för en natti natti whiskey
  • Mycket mycket mycket bra Egg Benedicts på hotellet till frukost med en Latte till Anna
  • En skön kycklingburgare under tailgating
  • En cigarr och en pytte pytte liten wirre innan matchen.....


Det gick inte helt enkelt, vad mer ka nman göra? Mer kommer. Nu skall jag packa och hångla med min fru!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home