Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Monday, October 31, 2005

SEGER: 49ers-Bucs (Tampa) 15-10


Jag visste det, med dom nogrannt planerade och utförda förberedelserna så kan jag med glädje tala om att fjollorna från Florida fick smaka på 49ers smisk. 5 field-goals och ingen touchdown men det spelar absolut ingen roll. Sedan spelade våran 3:e quarter-back sin första match med, han gjorde ett ok jobb å andra sidan så gjorde Offense egentligen ingenting. Defense vann matchen med specialty teamet (field goal). Kevin Barlow är fortfarande en ganska anonym spelare, hoppas att han får litet fart under fötterna snart det behövs.

Tailgatingen gick helt enligt plan, och Redbreast whiskey fungerar. Undrar om jag törs ta en annan sort tills nästa match? Det var litet tunt med folk till att börja med, men solen sken och det var nästan för varmt i vanlig ordning, svårt att tro att det är November och en t-shirt känns för varm.

Lee, Michael och jag hade totalt 9 biljetter så vi satte oss vid Lees platser. Han har haft dessa platser sedan 1979 och de var grymt bra. I skuggan och väldigt nära planen och vifterskorna. Jag önskar att jag kunde få en season ticket så bra, håll tummarna !

Halvtids showen var kul, säkerligen 100 cheersleaders från åldrarna 3-vuxen viftade med sina viftor och for omkring över hela planen. Dom är alldeles för coola de minsta. Jag tog en bild med min ypperliga telefon, och prickarna är cheerleaders, för dom som inte ser det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home