Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Sunday, October 23, 2005

49ers-Redskins (17-52)


Nu börjar det bli litet tradigt och eländigt att tala om att 9ers förlorade igen, jag menar det var ju inte alls planerat. Leoniide och jag i 49:ers jerseys och Anna (som var rädd om sitt mode-rykte och inte tordes ha en jersey) i tjusig t-shirt som käkade brunch på en sport-bar i Palo Alto för att kolla in den klockrena segern mot Indians. Nåt gick helt fel och 49ers förlorade igen, stort oxå!. Och det var fel på baren oxå. Jag menar hur man visa en march mellan två östkust lag och sedan skyffa in oss i en hörna för att se 9ers bli smiskade av the Indians på en ynka 42-tums plattskärms TV. Jag tror att demokratins mecka USA börjar att falla isär. Nu skall jag depp klunka i mig en blaskig ful-öl (Miller Lite).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home