Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Friday, November 18, 2005

Blondes have more fun

Blonda tjejer har roligare heter det, jag vet inte men dom är himmla söta och roliga att ha på en middag. Blondie var (eller är kanske) en äkta blondin, en konstig sådan men dock en blondin. Börja daten med en cykeltur, toppa upp med en drink på altanen och avsluta med en enkel middag (som man naturligtvis måste byta kläder inför). Kan ju inte bli fel?

En middag med en blondin är otroligt coolt, jag menar en kort klänning, ett par blåa ögon och en konversation som, tja jag vet inte faktiskt. Jag är förstummad helt enkelt.

Konversations exempel skulle kunna vara:
  • HON: Jag är så här gammal (och visa tre fingrar) och Linn är bara så här (visa två fingrar). Baby Belle är bara (visa ett finger). Jag är en stor tjej
  • JAG: Javisst, men vad gjorde du på skolan?
  • HON: Soo-yang (inte en susning hur man stavar) är så hääär (visa fyra fingrar)
  • HON IGEN: Visst är jag en stor tjej? När jag blir som mamma får jag en stor cykel som man kan trampa bakåt på. Imorgon är det lördag, visst?
  • JAG: Ja det är lördag, pusslördag är det eller hur?
  • HON: Nääää, godislördag. Linn är bara så här (visa två fingrar)
Jag vet inte men det kan ju inte bli bättre än så här? Man får inte en syl i vädret (undrar hur man översätter det till Kaliforniska?)

PS. Hon somnade i min säng medans jag läste Mamma Mu, oj oj oj. På min kudde, jisses DS.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home