Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Tuesday, November 22, 2005

Smussel och tissel-tassel

Nu har jag säkrat biljetter till de två sista hemma matcherna för 49ers, genom Craigslist denna gång. Detta skedde under ett mycket hemligt förfarande, jag vet dock inte varför ännu och inga poliser har ju ringt på dörren. Eller kan det vara så att amrisen som jag köpte biljetterna från var litet rädd för mig?

-Vi måste mötas på en neutral plats och jag väljer platsen och du får godkänna den. Starbucks i Dublin på Dublin Avenue, granne med Hooters (hmmm, låter jätte-säkert).
- Javisst, det blir bra, kan du skicka en address så att jag kan hitta dit. Jag tyckte (och tycker) att det var en utmärkt plats.
- Ja du vet, CSI och Missing in New York. Man kan ju inte vara nog så försiktig.

Sagt och gjort, jag gav mannen pengar och jag fick biljetter. Nu skall kanske tilläggas att mannen ifråga var byggnadsarbetare och hade med lätthet tagit ett fast tag omkring mitt ansikte och kastat tillbaka mig över Bayen till Palo Alto utan problem. Fast han var nog litet rädd för mig tror jag i alla fall?

Kalkonen som fungerar som ett utmärkt biljettställ har Leoniide gjort på skolan. Riktigt cool och man måste vakta sig så att man inte sticker sig på taggarna. Att tänka på när man sätter tänderna i fågelfäet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home