Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Saturday, December 03, 2005

Födelsedagstomte!


Yihaa, jag har klarat av det! Jag har skaffat både födelsedags present och julklapp till Anna. Jag har ju en oändlig tur att hon fyller år och att det är julafton på samma dag. Helt omöjligt att glömma bort (som min namnsdag visst är, men sådana firar man ju inte eller?), å andra sidan så är det dubbel ångest att åka till varuhusen eller någon annan affär för att brottas med REA kvinnorna. Undrar hur det fungerar egentligen, dyrast eller den jag tycker mest om som är födelsedags present eller julklapp? Ångest igen. Nej vänta nu, är det pluralis på båda, dubbel ångest.


Åja, en region fri DVD spelare borde ju i alla fall täcka en liten del av ångesten?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home