Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Friday, December 09, 2005

Jag vill ha...eller snääälla tomten

Leoniide har komponerat sin första önskelista med bilder. Jag har översatt Leoniidisk'an till svenska (kan även fixa till Franska och Engelska om det behövs, och Anna kan nog peta in Spanska och Portugisiska om det skulle behövas).

Den dax-färska listan lyder enligt följande (den byts då och då):
  • Amerikansk Fotboll
  • Telefon (ur katalogen som ligger på toaletten)
  • Hjärthalsband med Diamanter som Mamma
  • Hund med Hundbur
  • Lila bil utan Tak till Leoniide (jag skall visst få en rosa)


Det var ju skönt att damen ifråga inte önskade en snäll mamma & pappa eller nåt sånt. Det går ju inte att fixa hur enkelt somhelst. Eller slippa spela Trombon eller nåt annat konstigt som jag har önskat mig i mitt liv som yngre man. Phu!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home