Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Friday, January 27, 2006

Det händer inte ofta, eller aldrig tror jag, men har det hänt!

Min Inbox innehåller 0 (noll, zero, nada) emails. Otroligt skönt !

Nu kan man ju fråga sig varför, och det finns flera val. Jag vet vad som stämmer:

  • Jag tog helt enkelt bort alltihopa och struntar i vad som skickats till mig

  • Jag har bara flyttat allt till en annan mapp som heter något helt annant

  • Jag har varit duktig och sorterat och läst allihopa och tagit bort de som jag inte behöver spara.

  • Mailen fungerar inte


Jag är iallafall glad att det är så just nu. Nu skall jag bara ta tag i att sortera och slänga llt annat smäck som jag har sparat på mig.

2 Comments:

Blogger Mathias said...

Jag tror på punkt 2.

30/1/06 6:46 PM

 
Blogger Andy said...

Fel! Nja, inte helt fel men Inboxen var faktiskt helt tom efter intensivt sorterande och slänga bort. Det varade i ca 1 sekund.

22/2/06 1:52 PM

 

Post a Comment

<< Home