Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Saturday, January 14, 2006

Looove Jeep !

Min snälla och en smula knäppa hustru har köpte en bil till mig. För hennes pengar som hon har jobbat ihop, det är väldigt snällt av henne! En röd, stor, lastbilsaktig Jeep från 1995 med 4 hjuls drift och något som kallas för Offroad Package. Hur kan man leva utan ett sådant paket? Och åmningsbilderna på motorhuven kommer, dom blir troligen inte gratis bilder!

Den fungerar fin-fint, och har en 4 liters 6-cylindrig motor stämmer väl överens med Californiens försök om att bara ha energi snåla bilar, eller kanske inte ? Nåja jag behöver inte åka i någon diamond lane som trädkramarna får göra, någon som tjafsar så kör jag över den eller det, precis som ett fartgupp. Diamond lane, bah !!

Provturen blev till Alice's restaurang (i korsningen av highway 35 och 84). Den ligger på toppen av listan av utmärkt lunchställe och rent fysiskt oxå faktiskt.

Nu skall jag bara hitta en fungerande stereo till love-jeepen, så att det kan poppas loss ordentligt med alla 8 högtalare !

1 Comments:

Blogger Mathias said...

Ser jättebra ut! Dags för en provtur till Mt Tam kanske?

16/1/06 10:56 AM

 

Post a Comment

<< Home