Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Sunday, September 10, 2006

Ett skepp kommer lastat...

med 49ers Season Tickets. Ett vinrött paket med en DVD, 8 biljetter samt litet information om att Hummer och Cadillac är stora sponsorer av 49ers.

Historien börjar inte riktigt här, i April gav jag mig ut på Craigslist för att skaffa en riktigt bra plts till ett bra pris. Resultatet blev att författaren har lyckats med konstycket att bli grundlurad. Jag blev bara av med 50% av totala priset. Och nu står jag i valet och kvalet om jag skall göra en polisanmälan eller inte, kanke Mathias har litet tips med den erfarnehet han samlade ihop med sin Merc? För eran information så gör aldrig affärer med någon som har mailadressen vikingsalwayswins@yahoo.com eller patfrear@yahoo.com eller bobby12980@yahoo.com.

Som tur är så har jag en hygglig kontakt på 49ers som hjälpte mig att få min egen biljett som nu har kommit på posten. Skönt! Nu har jag min plats, som jag kan uppgradera till en mycket bättre plats nästa år, inte för att den jag har är dålig på något sätt men man kan ju alltid ha bättre.

Idag är det även den första matchen på säsongen, borta mot Arizona i deras nya hemma stadium. Blir inte en enkel match, med tanke på vilken hemmapublik de har, men jag är "Faithful". Återkommer i ärendet.

1 Comments:

Blogger Mathias said...

Ring Cliff så är saken biff!

19/9/06 8:04 AM

 

Post a Comment

<< Home