Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Sunday, August 13, 2006

40 års kris?

I sann 40 års kris har jag skaffat mig en longboard, en Loaded Vanguard. Det är skitroligt att "surfa" nerför gatorna i Palo Alto. Jag har oxå blivit inbjuden till den lokala skate-shoppens Torsdags longboard träffar. Skall bli spännade att se om jag fortfarande minns hur man gör och om jag vet hur ont skrapsår egentligen gör. Anna har sagt åt mig att inte bryta några ben och jag skall försöka att lyda henne. Leoniide gillar även hom min longboard så jag skall ge mig ut och skaffa en egen till henne, alltså hon kan inte stå upp ännu men det är nog bara en tidsfråga.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Andy!
Vi kommer aldrig att hamna i 40 års kris hobbymässigt eftersom vi stannade mellan 15-25.
Keep on surfing.
/Henrik

14/8/06 12:53 AM

 

Post a Comment

<< Home