Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Thursday, January 25, 2007

Ytterligare en 40-års kris eller bara en dröm?

Nu är vi med ytterligare en bil, en Audi S4 2005, röd (som visst skall vara litet små-homo, men ingen är 100% som Ingemar sa en gång), grymt snabb och rolig med mycket litet bagage utrymme och egentligen kan nog inte många sitta i baksätet heller.

Vissa påstår 40-års kris, jag påstår att om man bor i Californien så måste man ha en cab en gång i alla fall. Spelar egentligen ingen roll, jag kan ha en kris om det är det som behövs.

Nu gäller det att blondinerna (A & L) inte kräver äganderätt mitt i min kris, enligt säkra källor kan det hända. Tja, då får man väl skaffa en till eller?

3 Comments:

Blogger Erika said...

Fiiin bil. Nu blir det till att skaffa garage och motorvärmare eller??

26/1/07 11:44 PM

 
Blogger Mathias said...

You rock!

(Och jag längtar till Kalifornien.)

27/1/07 2:53 PM

 
Blogger Mathias said...

Jag som trodde det var gul som var gay, men å andra sidan har ni ju också bott i SF, och jag jag ju sett den här bilden http://www.sftoday.us/albums/2006_07_30/photos/DSC_0054.html

27/1/07 2:58 PM

 

Post a Comment

<< Home