Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Wednesday, November 22, 2006

Nu är det (h)jul igen!

På min fin-fina 40-års kris longboard sitter det numera ett par Gumballs, 76mm, litet mjukare än Kryptonite hjulen som satt orginal på brädan. Komfort medelst longboarding kallar jag konceptet, det har absolut ingenting att göra med att det är en fluga med grymt röd näsa på hjulet. Som är grymt snabba, och mjuka så att man inte skakar sönder sina gamla fot- och knäleder. Jag tror även att de har anti-vobbling inbyggt, men det kanske måste testas litet mera innan man kan lova något sådant?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej du!
Jag kan vara krockdocka för att testa wobbling, jag har gjort det förut.
Så kanske jag får beställa ett par likadana och testa här i Sverige.
Jag återkommer.

2/12/06 3:31 AM

 

Post a Comment

<< Home