Den gamla versionen på Händelser och äventyr under 2000-talet

Friday, April 21, 2006

5-års dag

Nu har jag varit gift i fem år (plus några dagar) och jag undrar om man egentligen kan vara en lyckligare man eller människa. Och jag trotsade den ur-amerkanska traditionen att köpa diamanter för en hel årslön, sann utvandrare som man är. Det är oansvarigt har jag lärt mig. Å andra sidan så tycker jag att Arnold är ganska okej som guvenör. Jag tror att Utvandrarna blir nästa bok att läsa.

Jag vet oxå att det finns en man i samma lilla byhåla som vi bor som gärna skulle ha namngivit sitt barn Arnold. Det blev inte så, Karl blev namnet och det är ett finare namn tycker jag.

Jag vet mera saker, men dom är ganska oviktiga i sammanhanget om det nu finns ett sammanhang på en blog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home